Re: Pendrive - Migo

Autor: Przemek <penzymWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 21:21:35 MET

Oficjalnie to nawet do oferowanych pendrivów sterowników do win 98SE nie
oferują, ale jakieś od nich ściągnąłem i pendrive działa, tyle że Migo odmawia
współpracy. Błąd w jakimś adresie w pliku kernel.dll zdaje się. Zastanawiałem
się czy czy to kwestia sterownika, czy błędu w windowsie. Niektórzy sprzedawcy
informują, że Migo działa pod win 98SE. Nie wiem czy to nie wina sterownika
pendriva, dla którego producent niechętnie widzi win 98SE.