Toshiba Satellite A205-S5804 win xp sterowniki

Autor: hazet <hazet_at_os.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 09:36:26 MET

Witam,

Prosze o pomoc w znalezieniu wlasciwych sterownikow dla wyzej
wymienionego laptopa pod windows xp. Xp zainstalowalem, udalo mi sie
zintegorowac sterowniki sata, zainstalowalem sterowniki do karty
graficznej natomiast caly czas nie mam w menadzeze urzadzen karty
sieciowej, bezprzewodowej i dzwiekowej. Probowalem juz praktycznie
wszystko ze strony toshiby i intela, i naprawde nie wiem co sie
dzieje. Chipset to Intel GL960 express
Probowalem tez zainstalowac sterowniki realteka rtl8187b ale tez nie
pomaga. Po zakupie laptop mial fabrycznie wgrana windows viste.

pozdrawiam i prosze o pomoc