Re: Kupiłem dysk twardy - mam się cieszyc czy robic awanturę?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 01:12:59 MET

"Robert Winkler" <winkel@NOSPAMpoczta.fm> wrote in message
news:frgpib$o09$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Co zrobisz to już twój wybór, musisz tylko wiedzieć iż ten dysk

ogolnie ten dysk optymalizowany jest do zapisu dlugich plikow - jego
firmware nie najlepiej radzic bedzie sobie w srodowisku typowch dla
systemow operacyjnych, poza tym inne sa algorytmy rekalibracji i tak jak
napisal przedpiscca sposob radzenia sobei z beldami odczytu - dyski AV
nastawione sa na zapis sekwencyjny