HD 2600 PRO wiatrak

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 19:48:09 MET

Witam
Mam kartę graficzną Palit HD 2600 pro 256 MB DDR 3. Od kilku dni
wiatrak zaczął głośno warczeć jak się bliżej przyjżałem okazało się że
wiatrak czasem bardzo zwalnia dopiero ręczne popchnięcie powoduje że
przyspieszy ale za chwile znowu zwalnia, karta jest na gwarancji
,przez ten wiatrak kilka razy komp mi się wyłączył gdyż temperatura
karty była za duża. Zastanawiam się co teraz zrobić bo podejrzewam że
jak oddam na gwarancji to odrazu mi go nie wymienią, sam nie chce
grzebać bo strace gwarancję,a zależy mi na czasie i teraz moje pytanie
czy na przykład mógłbym wywalić wiatrak i zamiast niego dokupić jakieś
pasywne chłodzenie do tej karty czy to niema sensu?? Jeśli tak to co
polecacie ?? w temacie chłodzenia jestem zielony (jak bym wiedział
wcześniej to bym odrazu kupił kartę z takim chłodzeniem, przynajmniej
by nie buczało nic:))