Re: wieszanie się kompa po włożeniu karty wi fi

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 15:43:59 MET

Użytkownik "..::..//..::.." <.....@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:frjaqu$q2p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam!
> Próbowałem dziś podłączyć dość wiekowy komputer stacjonarny (P223MMX, Win
> ME) do netu przy pomocy karty wi fi PENTAGRAM P6121-L. Niestety po
> włożeniu karty już na etapie ładowania systemu lub tuż po jego załadowaniu
> następuje zwis. Czemu tak sie dzieje? czy to wina karty czy poprostu komp
> odmawia współpracy z kartą? Czy karta wi-fi musi spełniac jakies minimalne
> wymagania sprzetowe (np ilość pamięci, szybkość procka, płyta główna) bo w
> opisie na pudełku jest tylko: wolny slot i Windows od 98SE w zwyż ?
> [...]
Kompatybilność peceta jest rzeczą względna i nie należy oczekiwać, że coś
starego będzie współpracować z każdą nową częścią lub programem. Ustalenie
przyczyn braku współpracy może być długie i kosztowne. (strzelałbym w bios)
Może lepiej wymienić kartę na inną z zastrzeżeniem możliwości zwrotu przy
zakupie. I nie pchałbym się w WiFi do komputera stacjonarnego, kabel jest
pewniejszy i bez problemu znajdziesz taką kartę za marne grosze
współpracującą ze staruszkiem.