Re: Serwer z PCI

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 10:42:34 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tomasz Motyliński"
>Mam kartę tahoe 932 (www.tahoe.pl) i muszę do niej mieć maszynę do racka
>I tu zaczyna się problem bo to PCI takie najzwyklejsze.

Ale właśnie chodzi o to, czy jest to karta PCI na 5V, czy 3.3V?
Bo standardy są w miarę zgodne wstecznie. Czyli zarówno karta PCI-X
powinna działać w slocie PCI (o ile nic fizycznie nie przeszkodzi we
włożeniu karty - nic nie przeszkadza tej "zwisającej części"), jak i
karta PCI 2.x lub 3.0 powinna działać w slocie PCI-X. (tyle, że prędkość
całej szyny spadnie.
W praktyce trenowałem PCI-X w slocie PCI. W drugą stronę nie miałem
okazji.

--
[------------------------] ``If  all  else  fails,  read  the  instruc-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] tions.''