Re: wykrywanie dysku - dell l400 - problem

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 10:07:35 MET

Dnia Sun, 16 Mar 2008 09:46:53 +0100, peter napisał(a):

> nadal mam jednak problem bo nie mam kompa, do ktorego moge podlaczyc ten
> dysk jako jedyny
>
> ps
Robiłem coś podobnego ostatnio na komp. z padniętym IDE i nie bootującym
USB...
Wystarczy, że po skopiowaniu zabootujesz z dyskietki i odpalisz z miejsca
gdzie skopiowałeś płytkę i386/winnt32.exe. Przed uruchomieniem odpal
jeszcze smartdrv.exe bo umrzesz w oczekiwaniu na skopiowanie wszystkich
plików.. (znajdziesz pewnie na www.bootdisk.com)

--
Marcin