Re: Róznice pomiędzy dyskami twardymi -Samsung 250GB

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 23:38:09 MET

spuk wrote:
> Ale dalej nie mam pewności w jakiej technologii jest
> wykonany dysk HD250HJ. Przykładowo, Komputronik i Sirius
> twierdzą że to jest seria T166
>
> http://tinyurl.com/2c8u8j
> http://tinyurl.com/yttv7e

To zobacz na dysku jaka jest technologia napisana. S250 jak dzik. Z tej
samej serii sa dyski 500 i 750GB, a to czemu? ilez talerzy by musieli
wsadzic 166GB? Myslisz ze daliby rade 5 upchnac? Zauwaz ze wszystkie
ostatnie dyski sa produkowane seriami i ich serie zawsze odpowiadaja
mnogosci pojemnosci talerzy.

--
chemik333