Re: Dodatkowa pamięć RAM do notebooka

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 16:11:02 MET

stayheavy napisał(a):

> Z treści postu wynika że zakup DDR2 odpada. Ceny pamięci DDR są stosunkowo
> wysokie, znalazłem jednak taki moduł:
> http://allegro.pl/item328847471.html . Niestety częstotliwość pracy tego
> modułu wynosi 400 MHz, natomiast w instrukcji jest napisane że w wypadku
> dokładania
> pamięci, powinny one posiadać częstotliwość pracy 266/333 MHz.

Nie wiem jak będzie w Twoim modelu, ale w moim Acerze 5021 WLMI bez żadnego
problemu pracuje moduł 1 GB DDR 400 Mhz, choć standardowo montowało w nim
się DDR 333 Mhz

Najlepiej gdybyś się umówił ze sprzedawcą, że w razie braku kompatybilności
modułów z Twoim laptopem, można je było zwrócić

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098