Re: ASrock ALiveDual-eSATA BIOS ????

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 12:55:44 MET

> Stworzenie tymczasowo takowej to chyba chwila/moment nawet we wbudowanym w
> XP Menadżerze dysków (ale nie jestem tu pewien, nigdy go nie używałem)

Nie mozesz zmieniac rozmiarow partycji w menadzenie dyskow w xp, a co za tym
idzie nie zrobisz sobie tymczasowej partycji. Tak wiec najlepszym sposobem
jest update z windowsa, oczywiscie majac pewnosc ze system jest stabilny i
nie wyskoczy jakis niemily blad poczas flashowania (jeszcze mi sie nie
zdazylo).