Re: Radeon 9800SE i problemy z obrazem

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 12:29:51 MET

On 15 Mar, 12:17, Szarlih <szarl...@wp.pl> wrote:
> prawdopodobnie przegrzałeś lub w inny sposób uszkodziłeś pamięć karty.
Nie jestem pewny... ale na początku wydawało mi się, że wiatraczek na
grafice nie chodził. Także Twoja teoria by tu pasowała. Rozebrałem go,
przeczyściłem, naoliwiłem WD-40 i teraz chodzi. No ale obraz dalej
kiszka :/

Może być to wina niewyrabiającego zasilacza? Grafa ma 'dodatkowe'
zasilanie w postaci wtyczki takiej samej jak w flopie i trzeba ją
podłączyć. Sęk w tym, że zasilacz też jakiś chiński i nawet nie wiem
ile on ma W :/ Nawet przy minimalnej konfiguracji (MOBO + RAM +
GRAFIKA) obraz na monitorze się sypie. A wszystko to pracuje na
Sempronie 3100+

W jakieś jeszcze miejsce uderzyć :/