Re: Rozszerzyłem pamięć w laptopie i dupa

Autor: sampaaa <sampaaaa_at_polos.org>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 10:32:40 MET

> 1) Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.

ok juz sie poprawilem

> 2) Podaj *dokładną* treść komunikatu, a nie tylko "coś o
> ACPI".

problem w tym ze komunikat widze przez ulamek sekundy po czym nastepuje
restart
Ale mysle ze to przypadek z tym APCI, bo w biosie nie mam opcji dot. ACPI
natomiast laptop chodzi zupelnie ok z pojedynczymi kosciami 512MB

> 3) BIOS komputera może nie być przystosowany do takiej
> ilości pamięci i jakoś dziwnie podawać mapę pamięci.
> Windows XP korzysta z RAMu zupełnie inaczej, niż
> Windows 98.

mysle ze tu moze byc problem, ale kompletnie nie moge sobie z tym poradzic z
powodu braku dostepnosci do biosów.
Moj model to Gericom Webgine XL MSW WWO PIII 1.1GHz na układzie Sis630.
Wg producenta jest to model oznaczony jako 340S8.
Tutaj nawet jest dostepny BIOS z 2004 (obecnie mam z 2001)
http://download.gericom.com/NOTEBOOK/Win98-Win2k-WinXP/Webgine%20Series/Webgine-340S8/BIOS/
ale program flashujacy daje komunikat ze plik jest za duzy.
Naprawde nie wiem co poczac.