Re: Windows Vista na dysku zewnetrznym USB

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 10:09:31 MET

Roman pisze:
> Raz na jakis czas musze uruchomic pewien bardzo specyficzny program.
> Program jest beznadziejny, tragiczny, ale czasami niezbedny.
> Jego beznadziejnosc polega na tym, ze jak go zainstaluje, to bardzo
> skutecznie rozwalaja mi sie inne programy.

Do takich zastosowań najlepiej nadaje się wirtualizacja.
Pozostaje do sprawdzenia jedynie to, czy ten kombinowany
port COM, o którym piszesz w dalszym poście, będzie "wi-
dziany" przez maszynę wirtualną.

> Podstawowy na dysku, z ktorego normalnie bym korzystal i drugi na dysku
> zewnetrznym z zainstalowanym beznadziejnym programem, ktory bym
> uruchamial tylko raz na miesiac-dwa, w celu skorzystania z tego
> "beznadziejnego programu".

Ale dlaczego zewnętrznym? Równie dobrze możesz mieć dwa
dyski wewnętrzne, a w tym drugim systemie ukryć partycję
z systemem podstawowym.

Lepsza będzie wirtualizacja, bo w przypadku niektórych
wersji Visty możesz to, IIRC, zrobić legalnie (a do drugiej
kopii systemu na drugim dysku musiałbyś dokupić drugi system).

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |