Re: Rozszerzyłem pamięć w laptopie i dupa

Autor: sampaaa <sampaaaa_at_polos.org>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 09:49:50 MET

> skad takie wnioski ze wszystko ok?
> zrob memtesta ten prawde ci powie synu

dobra zrobilem tego memtesta, przeszedl w 100%ok, zadnego bledu.
Pisalem ze jest tak, ze pojedynczo kosci dzialaja ok, jesli sa dwie odpalaja
sie wszystkie systemy oprocz XP.
Nie probowalem jeszcze reinstalki Xp, ale nie chce tego robic bo mam tam
troche danych i ustawien wiec wolalbym to jednak jakos naprawic/ustawic.
W miedzyczasie wgralem nowszy bios, ale nic to nie zmienilo. W ogole skad
mozna pobrac darmowe biosy, bo ze strony producenta gericom pobralem plik
ktory jest zwyczajnie za duzy dla programu flashujacego natomiast na stronie
AMI zycza sobie 29.99$ za nowy bios i pare sterownikow - paranoja.