Re: Dysk LAN

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 23:27:30 MET

"Michal Kawecki" napisał:

> Dlaczego nie? Przecież to równie dobry sposób udostępniania, jak ta
> Samba zaszyta w pudełku.

No nie, przecież po to się kupuje "dyski sieciowe", aby nie trzymać
włączonego 24/7 peceta.

> Wiem, wiem, zapytasz co tu wówczas robi
> dodatkowy LAN...

Jesteś jasnowidzem? Właśnie coś podobnego wysmażyłem, ale skasowałem z
treści, uznając że już piątek się kończy i czas przestać trollować ;-)
Jeszcze bym tylko poprosił praktyków o tę informację o jednoczesnym dostępie
via sieć i lokalne międzymordzie - naprawdę, nie mogę na szybko znaleźć
jednoznaczego potwierdzenia, że tak. Tym bardziej, że od eksperymentów z
AppleTalkiem router mi zaczął zdychać :-/

JoteR