Re: Róznice pomiędzy dyskami twardymi -Samsung 250GB

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 20:22:50 MET

spuk wrote:

> Jesteś pewien? Mnie to wygląda raczej że oba są dwutalerzowe, ale jeden
> w technologii 125 a drugi 166. Pewności nie mam, a strona Samsunga w
> ogóle nie przyznaje się do modelu HD250HJ, Jednak wydaje mi się że nie
> było jednotalerzowych 250-tek a w każdym razie nie w tej cenie

W recenzjach HD250HJ określany jest jako "single platter" i chwalony za
wyjątkową cichość pomimo dobrych osiagów, nie ma więc raczej mowy o
pomyłce. Na stronie producenta też można go znaleźć:
http://tinyurl.com/yr9vjo . W porównaniu do modelu spod drugiego linka
jest co najmniej dwie generacje do przodu.

Pozdr.