ASrock ALiveDual-eSATA BIOS ????

Autor: Mundi <slurp_at_polboxWYTNIJT0.com>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 19:24:17 MET

Witam

   Przysłali mi dziś nową płytę, procesor i pamięci (mały upgrade komputera
:)
Płyta miała pierwszy bios, więc z ze strony ASsoka ściągnąłem nowy 1.20.
Wgrałem
go, wszystko ładnie successful. Uruchamiam od nowa i nic, czarny ekran i
czytnik
DVD mruga jak by chciał coś czytać zero pisków z BIOSa. Na pierwszy rzut
zworka
od kasowania CMOS, dalej to samo. Wyciągam bateryjkę bez zmian. Myślę
wgrałem zły
bios, sprawdzam jeszcze raz na stronie. Nie ma pomyłki. Więc próbuje wgrać
jeszcze
raz bios zamieniam nazwę pliku na AMIBIOS.ROM. i nagrywam na dyskietce.
Startuje komputer naciskam Ctrl+Home i nic. Powtarzam to samo ale nagrywam
na CD.
Też nic :(. Na pewno jest to AMIBIOS. Kość BIOSu na szczęście w podstawce,
chyba
trzeba się pogodzić i szukać kogoś z programatorem :). Tylko zastanawia mnie
jedna
rzecz jak wyciągnąłem pamięci, komputer (bios) dał sygnały (piski)???????
Ma ktoś jakiś pomysł?

Zasilacz Chieftec 410W, GF7900GS AGP, 2GB, AMD Athlonx2 5200+ 65W

Mundi