Re: jak sprawdzić czy gwarancja będzie międzynarodowa?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 17:37:46 MET

> Nie miałem problemu z serwisowaniem w polsce T41 kupowanego w USA.
> Naprawiany był na podstawie numeru seryjnego, nie potrzebne były żadne
> świstki.

zgadza sie, da sie tak zrobic pod jednym warunkiem.
ze godzisz sie na to iz gwarancja bedzie liczona od daty _produkcji_ a nie
od daty sprzedazy:)
bo po SN tylko to sa w stanie ustalic. byl tu juz placz na grupie ze glupi
IBM\Lenovo liczy gwarancje od daty produkcji a nie sprzedazy co oczywiscie
nie jest prawda.
w przypadku braku dokumentow(karta gwarancyjna poprawnie wypelniona i dowod
zakupu) serwis przyjmie sprzet do serwisu sprawdzajac sobie date produkcji w
bazie IBM\Lenovo do ktorej ma dostep kazdy autoryzowany serwis

PS
najczesciej jak sie kupuje nowego notebooka a nie takiego co to przelezal
sie w sklepie na polce niewiadomo ile to data produkcji niewiele sie rozni
od daty sprzedazy(okolo miesiaca najczesciej)

--
pzdr
piotrek