Re: scythe zipang

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 15:36:07 MET

. pisze:
> kupilem wczora to ustrojstwo i jestem mile zaskoczony.
Cieszymy się twoim szczęściem, ale jakbyś jeszcze wspomniał na jaki
procesor to wsadziłeś... ;)

> teraz szukam cos do wyciszenia hdd. ma ktos jakies propozycje?
Jest wiele propozycji, nie podajesz jaka obudowa, ale najłatwiej chyba
przenieść dysk z miejsca na dyski w miejsce na CDrom, mocując go:
- gumkami/uszczelkami do słoików wek itp (rozciągniętymi pomiędzy obiema
stronami obudowy, a dysk pomiędzy nie, tak by wisiał ściśnięty gumkami,
wypaść nie mógł). Przy okazji będzie dobrze chłodzony
- lub robiąc na dysk "pudełko" lub lepiej "prowadnice" z wyprofilowanego
kawałka gąbki/pianki/styropianu - tutaj trzeba zachować umiar i pamiętać
że dysk się grzeje i musi być chłodzony.