problem z dyskiem

Autor: Shark <fast_as_a_shark_at_vp.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 12:53:21 MET

Cześć

Kupiłem nowy dysk Samsung ATA 500GB. Po włożeniu go na USB (mam taka
przystawke) i sformatowaniu wszystko wyglądało OK. Niestety po
zrestartowaniu komputera nowa partycja byla niewidoczna. Gdzies na NEWS'ach
doczytałem że można próbować ręcznie ustawiać go w trybie ONLINE: komenda
'diskpart', potem 'select disk #numer' i na koniec 'online'. I to działa, za
każdym razem gdy uruchamiam komputer muszę go ręcznie ustawić jako ONLINE.
Dlaczego? to jakiś problem z dyskiem ? Dodam że na mojej przystawce do USB
inne dyski pracują bez zarzutu.

Dzieki

Shark