Re: Radeon X1950XT Artefakty

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 11:40:58 MET

Mateusz pisze:
> Witam.
>
> Mam problem z kompem, mianowicie po chwili grania w jakąkolwiek grę
> pojawiają mi się na ekranie pasy rozmazanych tekstur. Sprawdzane na
> Win XP 32 i 64 bit, oba reinstalowane i na chyba 5 wersjach
> sterowników Catalyst (w tym najnowsze). Po zmniejszeniu zegarów z 621
> i 1800 MHz na 500 i 1200 programem Ati Tools i zwiększeniu szybkości
> wiatraka (temperatura GPU max 65oC) artefakty również występują. Komp
> niepodkręcany. Karta była oddana na gwarancje, uszkodzenia nie
> stwierdzono. Jeśli nie jest to wina karty to czego?

Jeżeli nie chłodzenie karty to zasilacz podejrzany. Podepnij 1 molexa z
innej linii 12V, może tamta linia za bardzo obciążona.
Ale raczej chłodzenie padło na karcie, jakie temp masz na GPU po
obciążeniu i bez obciążenia?

Żeby monitorować temperaturę na bieżąco możesz sie do testów stabilności
grafiki posłużyć klientem GPU do obliczeń rozproszonych:

http://folding.stanford.edu/English/Download

wersja:
Windows: V6 Beta GPU (ATI 16xx, 18xx, 19xx) clients
Windows XP/2003/Vista/2008 GPU System tray client w/installer,

albo wersja:
Windows XP/2003/Vista/2008 GPU Client console version (with multi-GPU
support)

--
pozdr
STranger