Kamerka USB - powtornie - jaka i jaki driver

Autor: Sailor <sailor_at_SPAMsih.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 08:00:31 MET

Witam
Pod linuksem lsusb daje wynik 0c45:613a Microdia
Wygooglowalem jakies drivery ale dla linuksow, a ja potrzebuje dla WIndows
XP/Vista. Znalazlem strone firmy ale ania slowa o kamerkach.
Ta kamerka jest mala, metaliczno czarna, ma po obu stronach obiektywu po 3
diody LED. Obiektyw ma regulowana ostrosc i zamocowana jest do uchwytu
szczypcowego. Nie ma zadnych oznaczen.
Prosze o pomoc, bo mam tego 4 sztuki i musze je uruchomic jak najszybciej.

Bogdan