Re: jak sprawdzić czy gwarancja będzie międzynarodowa?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 01:32:21 MET
Message-ID: <frcfkv$7dk$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 2008-03-13 23:21, Użytkownik Gil napisał:
>> Jeśli sprzedawca powie tak to następne pytanie będzie o adresy
>> serwisów w europie i Polsce. Potem dzwonisz i pytasz.
>> I będą to informacje pewniejsze niż odpowiedź jakiejś nieznanej
>> osoby na grupie. :-)
>>
> To jest sklep. Jak sprawdzisz czy sprzedawca mówi prawdę? Zwlaszcza, że widzi
> klienta którego więcej nie zobaczy? Nie masz pojęcia o zakupach za granicą,
> zwlaszcza tych okazyjnych. Nieznana osoba na grupie doradzi lepiej niż ignorant
> z Polski. Nigdy nie wierz w to co ci mówi sprzedawca w sklepie.
> Takie pytania o międzynarodową gwarancję znajdują się zwykle w FAQ producenta,
> Lepiej sprawdzić wcześniej niż w sklepie. Powtarzam, że teraz gwarancja światowa
> - to puste slowo dla naiwnych klientów.

Masz problemy ze zrozumieniem ?
Wytłumaczę na wszelki wypadek jak pięciolatkowi:
1. Jeśli sprzedawca potwierdza istnienie międzynarodowej gwarancji
prosisz o adres serwisów w europie i w Polsce.
2. Dzwonisz do serwisów w europie i w Polsce, potwierdzasz że
w przypadku problemów gwarancja będzie honorowana i dopytujesz
jakie dokumenty będą ewentualnie potrzebne aby naprawa gwarancyjna
została wykonana.
A teraz napisz jak potwierdzisz słowa jakiegoś "cienkiego bolka"
który twierdzi że gwarancja światowa to puste słowo ?
Ba takiemu za cholerę nie wierzę.
:-)

Pozdrawiam
Received on Sat Mar 15 01:55:46 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 15 Mar 2008 - 02:02:01 MET