Re: Komputer się zawiesza

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 23:00:39 MET

Radosław Sokół pisze:

> Objawy wskazują według mnie na problemy z płytą główną (samo-
> istna awaria lub uszkodzenie w czasie montażu chłodzenia),
> w ostateczności z procesorem (przy układach pokrytych alu-
> miniowym "brzuszkiem" nie sposób zobaczyć, czy się nie
> uszkodziło rdzenia, choć trudno jest też go uszkodzić).

Nie wiem czy dobrze trafiłem ale... skojarzylem ze w tym samym czasie
zainstalowalem program sterujacy do mojego upsa ktory wczesniej dzialal
bez sterowania z komputera.
Odinstalowalem program i od 2 dni nie mialem zawieszki zadnej.
Wpadlem na to w momencie kiedy wylaczyli mi prad i komp przechodzac na
zasilanie z upsa sie zawiesil.
Ups ma juz 4 lata i powoli zaczynaja tracic swoja pojemnosc akumulatory,
zdziwilem sie troche bo poprzedni komp nie mial problemow z tym upsem.
Co dziwne przed dniem kiedy zaczal sie zawieszac Everest procz
temeratury 2 rdzeni pokazywal tez wpis "Procesor" i jego temperature.
Teraz tego wpisu nie ma w nim , zamiast tego jest jakiś AUX z ikoną
monitora i temperatura około 38stopni.