Bluetooth NoteBook Mouse 5000

Autor: guseva <gusevaWYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 21:41:25 MET

Witam zakupiłem taki wynalazek: Bluetooth NoteBook Mouse 5000
http://www.allegro.pl/item320812676_microsoft_oem_bluetooth_nb_5000_nowa_gw_sklep.html

Mysz miała być do laptopa ale.... nie chce z nim współpracować.
Moj Compal w ogole jej nie chce wykryć a pecet nie ma z tym najmniejszego
problemu.
W obu jest ten sam system i takie cyrki.

Skąd można pobrać oprogramowanie do tej myszy bo na stronie microsoftu o
dziwo nie ma!

Może problem leży w bluetooth??? W pececie mam bluesoil czy jakoś tak a w
laptopie nie wiem jakiej firmy:-/

Pozdrawiam