Boxowy radiator AMD - jakość?

Autor: Walery Pierdziszewski <sadf_at_lsdf.ss>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 15:20:28 MET

Witam. Czy ktoś z grupowiczów ma doświadczenia z boxowymi
radiatorami dołączanymi obecnie przez AMD? Kupiłem sobie
Athlona 4000+ i planowałem jak zwykle nie patrzeć nawet na
załączone chłodzenie, ale doszedłem do wniosku, że 1) nie ma
nic ciekawego i taniego do chłodzenia w okolicznych
sklepach, 2) nie mam za bardzo czasu i ochoty paprać się
pastą itd.

Czy przklejenie boxowego radiatora tym świństwem które
nałożone jest od spodu będzie dużym błędem? Kombinuję, że
jeżeli wentylator okaże się głośny to go wymienię na
jakiegoś arctica w tym samym rozmiarze, czy dam jakieś
podkładki albo co, ale radiator bym zostawił. Tylko właśnie
pytanie - czy to coś termoprzewodzące nie będzie działać jak
izolator, wydaje się być dośc gruba warstwa. Kiedyś nie
zalecano używania tych gotowców, jak jest obecnie?

Zastosowania kompa raczej biurowe, bez szaleństw z
podkręcaniem itp.

Aha i czy boxowy wentyl ma PWM? Nie podejrzewam, ale kabelki
jednak idą 4 ?