Asus - Cross Fire a SLI

Autor: Piotr Florczuk <owd_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 09:30:04 MET

Witam,

Mam pytanko czy ktos moze sie orientuje dlaczego plyty Asusa z wyzszej
polki oparte na intelu ida glownie w kierunku Cross Fire?

Jestem osobiscie zwolennikiem Asusa, i intelowskich chipsetow. Nie
bardzo chcialbym sie przesiadac na Nvidia. Z Nvidi to tylko grafika mnie
interesuje. Jestem ja najbardziej sklonny wejsc w ATI 3870.

A docelowo podlaczone dwie karty poniewaz korzystam z symulatorow
lotniczych i potrzebuje plynnosci przy duzej rozdzielczosci.

Jesli zle sie do tego zabieram to mnie naprowadzcie.

Wszyscy doradzaja grafike 8800GT z tego co pytalem na grupie. Ale nie
wiem czy pojedyncza karta nie bedzie mi sie ciela na FS X Microsoftu
przy wysokich rozdzialkach. A moze ktos lata na tym symulatorze i ma
jakies opinie co do wymagan.

Pzdr,
PIT