Re: Pytanie do fachowców - prędkość procesora

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 09:18:08 MET
Message-ID: <frao00$89r$3@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Poldekk pisze:
>> nakłady finansowe na oprogramowanie różnorodności sprzętu
>> przekroczyłyby zyski ze sprzedaży? ;)
>
> Nakłady finansowe na oprogramowanie są po stronie producenta gry.

Nieprawda.

Wszystkie nakłady finansowe po stronie producenta są przeno-
szone na klienta za pomocą ceny programu. Im bardziej zostanie
przekroczony budżet gry, tym większe prawdopodobieństwo, że
jej cena zostanie podniesiona.

> Nakłady finansowe na sprzęt są po stronie klienta. A sprzęt, który
> obsłuży grę pod DirectX musi być znacznie mocniejszy niż dla gry
> DOSowej.

Ciągle nie podajesz konkretów tylko uparcie powtarzasz
swoje hasło, że "DirectX ma większe wymagania i koniec".

> Tylko, że te gry miały DUżO mniejsze wymagania sprzętowe.

Przy takim samym dźwięku przestrzennym i dokładnej grafice
3D wspomaganej sprzętowo? Bzdura :) Gry DOSowe miały mniejsze
wymagania, bo były znacznie bardziej prymitywne i ubogie.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Sat Mar 15 01:55:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 15 Mar 2008 - 02:01:59 MET