Poldekk pisze:
>> nakłady finansowe na oprogramowanie różnorodności sprzętu
>> przekroczyłyby zyski ze sprzedaży? ;)
>
> Nakłady finansowe na oprogramowanie są po stronie producenta gry.
Nieprawda.
Wszystkie nakłady finansowe po stronie producenta są przeno-
szone na klienta za pomocą ceny programu. Im bardziej zostanie
przekroczony budżet gry, tym większe prawdopodobieństwo, że
jej cena zostanie podniesiona.
> Nakłady finansowe na sprzęt są po stronie klienta. A sprzęt, który
> obsłuży grę pod DirectX musi być znacznie mocniejszy niż dla gry
> DOSowej.
Ciągle nie podajesz konkretów tylko uparcie powtarzasz
swoje hasło, że "DirectX ma większe wymagania i koniec".
> Tylko, że te gry miały DUżO mniejsze wymagania sprzętowe.
Przy takim samym dźwięku przestrzennym i dokładnej grafice
3D wspomaganej sprzętowo? Bzdura :) Gry DOSowe miały mniejsze
wymagania, bo były znacznie bardziej prymitywne i ubogie.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Sat Mar 15 01:55:11 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 15 Mar 2008 - 02:01:59 MET