Jak zabezpieczyć kartę pamięci lub pendrive'a hasłem?

Autor: oliveira <_oliveira_at_go2.pl_>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 22:11:32 MET

Witam,
Jak zabezpieczyć kartę pamięci lub pendrive'a hasłem? Może jakieś
oprogramowanie znacie, które pozwala na takie zabezpieczenia? Najlepiej
takie, które pozwoli na późniejszy odczyt pod Windowsem, Linuxem i
Symbianem. Chodzi mi o to, żeby system wołał o hasło bez konieczności
instalowania programu na każdym komputerze, do którego będę chciał
podłączyć pendrive'a. Nie uśmiecha mi się bieganie z dwoma urządzeniami
lub dodatkową płytą i instalowanie go wszędzie, gdzie będę musiał
korzystać z pamięci, poza tym nie wszędzie będę miał uprawnienia do
zainstalowania nowego programu.
Nie chodzi mi o wpakowanie wszystkiego do zipa, lub rara zabezpieczonego
hasłem, programy typu TrueCrypt czy FolderLock, to już przerabiałem,
UDPV264 też nie zadziałał...
Z góry dzięki za pomoc.

--
marcin