Re: Pendrive Apacer, a Vista...

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 21:58:21 MET

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fr9f4k$2pc$1@news.wp.pl...

> Próbowałem na innym Pavilionie z Vistą i śmigał bez problemu. Transfer nie
> zwalał z nóg, ale szło równi 7Mb/sec przy zapisie.
> pzdr
Czytales te link ktory podalem? - pierwszy uzytkownik ma kompa na nforce i
jakie ma transfery ?
Problem z wolnym transferem w viscie jest czesto spotykany (oczywiscie nie
dotyka kazdego , ale jest to czesty problem, tak z kilka procent
uzytkownikow)
 choc w sumie nie wiadomo kto zawalil sprawe i od czego zalezy czy sa
problemy .A co do via i usb to pitolenie -
jakos pod xp dziala to bez wiekszych problemow , zreszta ty masz chyba
wlasnie chipset nforce , przynajmniej takie sterowniki proponuje producent
do twojego sprzetu:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&cc=pl&dlc=pl&product=3667462&lang=pl#

ciekawe czy zaraz Sander stwierdzi ze nforce jest przeciez do d..
pzdr