Re: q6600 czy e8400?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 08:47:17 MET

Użytkownik "Adam L." <n0003@lemiesz.org> napisał w wiadomości news:ivxshfdpcny9.mxyzik2tomc1$.dlg@40tude.net...
> Witam.
> 2 szybsze rdzenie czy 4 ciut wolniejsze?

Hint: Q6600 śmiago u mnie spoko na GHz... 4 x 3GHz. Bez wysiłku, bez dodatkowego chłodzenia
Spokojnie pleciałby na 3,2 GHz, ale po co? Na razie i tak się nudzi.

> Co bardziej się opłaca jeżeli ma być wykorzystywane do programu SolidWorks
> 2008?

Nie wiem, jak z wykorzystaniem wielu rdzeni w tym programie.
Zauważyłem, że kompresja wideo ładnie, symetrycznie obciąża mi wszystkie rdzenie.
U mnie 4 rdzenie się sprawdzają świetnie, bo zwykle mam uruchomionych kilkanaście
okienek, w tym zasobożerne fotoszopy i flesze, i duużo różnych przeglądarek.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB