Re: Shuttle XPC Barebone SX38P2 Pro - wart takich pieniedzy?

Autor: takijeden <takijeden_at_takidrugi.com>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 00:03:42 MET

Escorpion wrote:
> Witam! Zastanawiam sie nad zakupem, ale wczesniej chetnie poznam
> Wasze zdanie. Zanim klikniecie dodam, ze zestaw ktory mnie interesuje
> mialby kosztowac ok. 10000 zl, poniewaz bylby bez monitora,
> klawiatury, mychy, Photoshopa i Visty.
>
> http://www.allegro.pl/item323853627_super_komputer_xpc_piekny_wydajny_najlepszy_.html
>
> Tu jest strona producenta:
> http://global.shuttle.com/product_detail.jsp?PLLI=603&PI=638#
>
> Mialby zastosowanie graficzne i multimedialne. Co Wy na to?

Tez ogladalem ta platforme, ze wzgledu na wymiary, wage, wyglad mozna zlozyc
fajny sprzet do pracy i np. kina domowego. W Twoim przypadku konfiguracja
high-end, ten Shuttle nie ma pelnowymiarowych wiatrakow, z tylu sa jakies
malutke, 80x80mm to nie jest. Ja bym sie zdecydowal, ale jesli chodzi o to,
ze niby to ma cicho pracowac, to ja sie akurat pod tym nie podpisze (a na
wyciszaniu kompa zjadlem zeby swe:P). Wiem jak to wyglada w rzeczywistosci..