Re: Prośba o potwierdzenie opinii [kupno zasilacza]

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 17:33:07 MET

> Spotkałem się z pozytywnymi opiniami nt. zasilacza marki MODECOM FEEL
> Link do przykładowej aukcji http://tiny.pl/4xvs

Modecom jest nawet OK, ale nie FEEL - to jest niska półka: słabe
komponenty, kiepskie chłodzenie.

Z tanich zasilaczy polecam taką deltę 350W z 12cm wentylatorem:
http://www.allegro.pl/item325719862_zasilacz_delta_350w_gwar_jedyny_na_allegro_.html

Nie jest to moja aukcja, mam taki zasilacz i poleciłem go wielu znajomym
- bardzo porządne wykonanie, dobre komponenty mocy [toshiba] - ogólnie
zdecydowanie OK. Wady: ATX1 więc jedna sekcja 12V, wtyczka 20PIN i brak
wtyków SATA, ale naprawdę "daje radę"

Pozdr.,
Michał