Deficyt portów LPT

Autor: gordon <ja_at_moj.komputer.w.dom.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 16:18:01 MET

hejka,

Mam trzy urządzenia LPT, które muszę podłączyć do PC`ta.
Jestem w posiadaniu zwrotnicy, która pozwala mi przełączać
się pomiędzy dwoma, ale na trzecie już niestety brak wejść...
Zastanawiam się nad rozwiązaniem karta PCI z portem LPT lub
konwerter USB->LPT. Pogooglałem trochę i konwertery nie mają
najlepszych opinii, a z drugiej strony zapychanie kolejnego
PCI średnio mi się widzi...

Proszę o opinię, które rozwiązanie będzie najrozsądniejsze.

Pozdrawiam
gordon