Re: Prośba o potwierdzenie opinii [kupno zasilacza]

Autor: Marrcino <niema_at_niczego.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 11:51:25 MET

Hautameki pisze:

> Chyba, że dorwę firmę u siebie w mieście, która te zasilacze sprzedaje
> i poproszę o test na miejscu. Dzisiaj gadałem z jednym człowiem, który
> bardzo sobie chwalił ten zasilacz, w necie tez znalazłem kilka dobrych
> opinii.

Powiem Ci tak: dobre opinie na temat tanich zasilaczy piszą ludzie który:
Primo: Nie widzieli na oczy nic lepszego.
Secundo: Jeszcze (powtarzam JESZCZE) im się nie sfajczył.

Mam w pracy ponad 120 komputerów (a propos Twoje miasto) i jeżeli coś w
nich pada to zwykle zasilacz. Jeszcze nie zdarzyło się żeby uległ
uszkodzeniu zasilacz w komputerze firmowym (HP, Maxdata, IBM) za to te
cudowne i tanie Modecomy, Megabajty, Tracery w starszych komputerach
padają jak muchy. A wystarczy dołożyć ze 8 dych na najtańszego Tagana...

Marrcino