Re: Prośba o potwierdzenie opinii [kupno zasilacza]

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 09:59:08 MET

Ja mam feel'a 300W ponad 3 lata, kupiłem go za 60zł z 36 miesięczną
gwarancją. :-)
Komputer mało obciążony, AMD Sempron 2300+, karta ATI Radeon 9250, dysk
80GB, dwie nagrywarki, dysk na USB.
W pracy mam sporo tych zasilaczy, od 300 do 400W, na serwerze mam modecom
feel 350W pracuje non-stop od 3 lat, procek Pentium IV 2,4GHz, 2 dyski,
nagrywarka, karta matroxa. :-)
Raz zdarzyło mi się wymieniać na gwarancji feel'a 350W, ale wtedy padło kila
kompów po awarii zasilania. Tutaj padł tylko zasilacz, po wymianie na nowy
cały komp sprawny. :-)
Co do codegenów ostatnio wymieniałem codegena 250W po 4 latach eksploatacji,
sprawny, ale dla spokojności wymieniłem na modecom feel III 400W. :-)
Mam jeszcze sprawne codegeny 300W, też wymienione tylko ze względu na spokój
ducha. :-)
Dwa zasilacze, które padły na setki komputerów to Rubikon 250W i jakiś Q-Tec
350W.
Ostatnio kupuję do pracy obudowy z zasilaczem chiftec 270W, bardzo fajne i
ciche obudowy, najgłośniejszym elementem jest tam dysk caviara lub segate
160GB. :-)