Re: wku#$@# wentylatory !

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 23:57:55 MET

haaa
a ja mam coś i pochwalić się muszę :)
znajomy dostał kiedyś super duper wypas smar, stosowany także w lotnictwie.
smar sylikonowy wysokotemperaturowy z opiłkami miedzi czy czegoś tam.
stosowany to wysokoobrotowych rzeczy pracujących w dużych temperaturach,
a te opiłki miedzi (czy czegoś tam) wypełniają rysy/ubytki w łożyskach
ślizgowych.

nie widziałem tego w sklepach, ale gdyby ktoś miał dostęp do tego to
polecam.
mam tego malutką fioleczkę od lat.
każde łożysko ślizgowe które nim przesmarowałem działa do tej pory jak
tralala.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl