Re: Jak odpalic DVD, ale bez krazka DVD ?!

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 23:14:42 MET

Zgadza sie, ale to ma byc idiotoodporne.
Wsiada ktos, kto nawet nie wie, co to odtwarzacz DVD
i ze w ogole jest. Wlacza zasilanie i "ma sie to samo" odpalic.

Z DVD zaden problem, bo mozna plycie "nakazac" autoplay
i autorepeat, ale co materialem video nieDVD?
Tu jest jajko wlasnie.

Powiem inaczej...
Co moga sprzety sprzetowo, to wiem, ale wymaga to obslugi :)
Ja musze wymotac patent softowy, ktory nie wymaga "operatora".