Re: poszukuje obudowy...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 22:39:53 MET

*.Peeter* wrote:

> Masz pewnie standardowe biurko "komputerowe", z wnęką po prawej
> stronie, w dodatku pewnie ograniczoną z obu stron deskami tak,
> że komp nie będzie miał jak oddychać? :)

nie jest do standardowe biurko bo jest o wiele wieksze ale tak ma wneke
po prawej. co do wentylatorow to hmm z boku jest jeszcze miejsce - 6-10
cm z kadej strony. tak wiec jakas wentylacja jest. w lecie jak otwieram
obudowe z jednej strony to jest duzo chlodniej. ale wlasnie dlatego
zaznaczylem w pierwszym poscie ze lepiej jak wentyle bylyby na przodzie
:)

> Ja sobie z ustawieniem, wentylacją i dostępem do komputera
> poradziłem bardzo prosto - postawiłem go obok biurka. :)

obok buirka nie ma miejsca. jest dosc duze a pokoj maly ;)

--
pozdrawiam
  Andre