Re: test

Autor: Moderator <moderator_at_usenet.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 18:26:44 MET

"nom" napisał:

> Ino na pl.test posty dochodzą a na pl.comp.pecet nie. :-(
> Wysłałem post i nie doszedł, znaczy jak odpowiadam to dochodzi,
> a jak wysyłam jako nowy post nie, może moderator usunął. :-)

Tak jest, usuwam posty użytkowników, którzy nie terminowali na pl.test. Do
głosu są dopuszczani tylko ci, którzy potrafią się wylegitymować
przynajmniej dwoma zamieszczonymi tam postami, w dodatku prawidłowo
zakodowanymi. Ty zamieściłeś tylko jeden, ale że jego tytułem
("hehheheheeee") wprawiłeś mnie w dobry nastrój, zatem wyjątkowo skracam Ci
okres terminowania i pasuję Cię na pełnoprawnego członka - grupy
pl.comp.pecet, oczywiście.

Moderator