Re: Beznadziejnie matowy obraz HDTV

Autor: sampaaa <sampaaaa_at_polos.org>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 16:27:53 MET

>sprawdz jak to wyglada na http://www.videolan.org/vlc/

powiem tak,
jest zdecydowanie lepiej jesli chodzi o kontrast i nasycenie kolorow, widac
golym okiem.
Czy to jest juz ideał nie wiem, w kazdym razie zdecydowanie poprawila sie
czern. Efektem ubocznym jest sporo mniejsza plynnosc odtwarzania,
poruszajace sie przedmioty ruszaja sie troche skokowo, a tam gdzie kamera
sie przesuwa widac rysowanie linii na ekranie. Nie wiem czy to moze byc
spowodowane tym ze komp sie nie wyrabia, chociaz moj sprzet to C2D
6550@3.2GHz 2Gb ramu i dyski w raid 0 wiec nie powinno byc chyba problemu.