Re: Urzadzenia wielofunkcyjne?????

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 22:47:42 MET

Sun, 9 Mar 2008 21:45:31 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

> Jak żyję nie spotkałem się z taką sytuacją. Jesteś pewien? To reklamuj
> sprzęt

No dziewczyna pojęcia o sprzęcie nie ma, sam jej to zamówiłem, rozpakowałem
z pudełka i podłączyłem. Tusze były w zamkniętych woreczkach więc wykluczam
podłożenie zużytych.

Po prawdzie to ciężko widzę próbę reklamacji tuszu, w sensie że jest
zużyty, do tego przy sprzedaży wysyłkowej z allegro.
Na szczęście te tusze tanie są, bo jak wspominam hp to włosy się jeżą ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net