Re: Co po MBM?

Autor: Tomasz MaciÄ…g <niezla_at_zmylka.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 21:01:33 MET

Dnia 09-03-2008 o 11:58:50 Arek <fake@wp.pl> napisał(a):

> Jak wiadomo ten wspania³y prog nie jest ju¿ rozwijany... Albo jak go
> skonfigurowaæ pod Gigabyte GA-P35-DS3R

Niestety, MBM jest już martwy od dłuższego czasu. A próby reanimacji tego
trupa, nie dają zazwyczaj dobrych efektów. Ja usiłowałem go zmusić do
współpracy z Asusem P5B dlx. Jak jedno napięcie pokazywał dobrze, to
temperaturę/obroty czegośtam już źle - i na odwrót.
Oszczędź sobie nerwów, i zapomnij o nim.

--
T.M.