Podświetlenie folderu w menu start.

Autor: Daniel <danielson1988_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 20:37:21 MET

Witam.

W jaki sposób mogę uzyskać efekt podświetlenia na np. fioletowy kolor, folderu w
menu start ? Korzystam często w jednej kategorii programów, a odszukanie
odpowiedniej kategorii zajumuje trochę czasu, więc dobrym pomysłem jest
wyróżnienie odpowiedniego folderu w menu start.

Dla zobrazowania mojej myśli:
http://img296.imageshack.us/img296/6738/31947275dr6.gif

Zmiana wiąże się zapewne z modyfikacją w rejestrze, jednak nie mam bladego
pojęcia jakie parametry należy wpisać, jeśli ktoś potrafi mi pomóc, bardzo o to
nalegam.

Pozdrawiam, Daniel.