mały, dobry laptop dla dziewczyny

Autor: landrynka <e-landrynka_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 18:57:40 MET

To ma być nowy laptop dla dziewczyny/studentki, więc głównie pakiet
biurowy, pewnie internet no i trochę multimediów.
Zależy mi, żeby był lekki, żeby bateria długo trzymała, żeby był
cichutki, i żeby się nie psuł.
No i nie może być za drogi.
Wiem, że jest IBM Thiknpad 12'' seria X, nr 61s (chyba) - bateria
trzyma ponad 3 godziny, waży niecałe 1,3 kg, ale taki kosztuje ponad
4.000, czyli dużo. - w ostateczności jednak, tzn. jeśli nie znajdę
dobrego dla siebie a tańszego to ewentualnie go kupię.
Wiem, że jest MSI z serii YA nr PR210, który zachwyca kolorami obudowy
a w komplecie ma mysz i torbę, kosztuje ok. 3.000 i w sumie nawet bym
go kupiła, tylko nie chcę sobie zafundować "bubla" a nic nie wiem ani
o firmie MSI, ani w ogóle o jego tzw. specyfikacji, bo dla mnie to
jest napisane po chińsku...
Mój komputer ma po prostu normalnie działać, a nie chcę przepłacić.
Pomocy - jakie modele wchodzą w grę?

PS. Nie używam żadnych gier, nie przerabiam zaawansowanych grafik.
Najwyżej sobie film obejrzę.