Re: Drukarka laserowa - ktora.

Autor: Adni <adni_at_vp.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 17:06:08 MET

(...) ciach
> Kupując używaną drukarkę:
> - masz produkt z wyższej półki (przeznaczony do biura)
> - większe gabaryty
(...) ciach
> Ja sam wybrałem używaną HP 6MP - stara i porządna drukarka, która jest
> dość powolna, ale działa niezawodnie od wielu lat i nie marudzi, że
> (przez dodatkowy printserver) otrzymuje wydruki z różnych OS-ów.

Gdyby chodzilo TYLKO o koszty to też bym taką wybrał, ale gabaryty też
troszke mają dla mnie znaczenie. U mnie na biurku jest mało miejsca, ale
generalnie to jest przeznaczona do użytku przez siostre , która mieszka na
stancji i zawóz i przywóz przynajmniej raz w roku mógby być troszke
kłopotliwy.
Jeszcze jedno pytanie: czy warto dodać ponad 100 zł wiecej za model HP
LaserJet 1020 od podobnego HP LaserJet 1018? Czy róznice są tak cenne (
chyba tylko podajnik w 1020 ma steroanie druku dwustronnego, choć i tak
trzeba ręcznie przełożyc kartki oraz tu ie doczytałem toner startowy jest
wiekszy/ ma wiecej proszku załadowene).