Re: Komputer się zawiesza

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 11:38:19 MET

Powitanko,

> Ale problem nadal pozostaje , komputer po około 20 minutach znowu się
> zawiesił.

Przyczyn moze byc niestety duzo. Np. u mnie kiedys wszystko zamieralo w
losowych momentach, walczylem pare dni, poematy po lacinie recytowalem, a
winna okazala sie... karta sieciowa, ktora nie zglaszala zadnych problemow
i ogolnie dzialala doskonale. Pozostaje Ci wyjecie wszystkich bebechow,
ktore nie sa niezbedne do uruchomienia kompa i obserwacja. Potem trzeba
dokladac po kolei. Dotyczy to takze pamieci. Mimo wszystko stawiam na
niepewny kontakt procka z mobo. Nie wiem kto wymyslil LGA775, ale nie byl
to dobry dzien tego kogos. Jesli masz izopropanol, to sproboj przemyc
styki procka.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)