Jak podłaczyć dźwięk z karty TV

Autor: <akohoro_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 22:41:11 MET

Mój problem jest następujący:

Płyta główna to DG9650T -jest to płyta intela z zintegrowanym dzwiękiem.Na
płycie jest tylko jeden"slot" do podłaczania dźwięku i wygląda tak"

Port1L 1 2 Ground
Port1R 3 4 Presence#
Port2R 5 6 Sense1_Ret
Sense_Send 7 Key( no pin)
Port2L 9 10 Sesene2_Ret
I do tego "slotu" podłaczone są mikrofon i słuchawki z przedniaego panela
.Wszystkie kbelki skupiają się e wtyczce .Wolnego miejsa brak.Na płycie nie
ma żadnego innego złącza audio a w zasadie jest jescze jedno oznaczone jako
HD Audio Link(?)
Kupiłem kartę TV Winfast TV2000 XP Ekspert i wszystko by było OK ,alle karta
ma kabelek dżwiękowy i trzeba go podłaczyć do karty dźwiękowej .Ten kabelek
to taki typowy czarne wtyczki i trzy przewody w takiej kolejności : biały
puste czarny czerwony

|biały| |czarny| czerwony|

Niestety kupując kartę nawet do głowy mi nie przyszło ,że nie będzie gdzie
podłaczyć dźwięku.Jiest jeszcze ewentualne rozwiązanie ten kabelek zakónczyć
"jckiem" 3,5 mm i podłaczyć do gniazda Line In ale wtedy , w przypadku
nagrywania z kamery analogowaej lub magnetowidu zablokuję sobie chyba /tak
myśłę/ możliwość podłaczenia dźwięku.
jeżeli nie rozwiążę tego problemu to karta do zwrotu.
Czy mi ktoś pomoże ?

akohoro