Re: Odzyskanie danych po nadpisaniu translatora w HDD

Autor: piotreq <WYTNIJ.TOenso81_at_gmail.com>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 21:30:21 MET

> Jeżeli zaktualizowali Ci lub zmienili (w efekcie wymiany
> kontrolera) firmware w tym dysku to obawiam się, że nic już
> z niego nie odzyskasz.

Dysk ma być skopiowany posektorowo i dane odzyskane, zobaczymy co z tego
wyjdzie... swoją drogą, dwa Caviary i oba szlag strzelił tuż po upływie
gwarancji albo nawet na chwilę przed (niestety nie mam paragonu). Powróciłem
do Seagate i jak na razie nie widzę różnicy (w głośności pracy) :)
W każdym razie dzięki za informację, czyli dobrze zrobiłem zlecając
odzyskanie danych tej samej osobie, która wymieniła mi elektronikę, bo na
własną rękę nic bym nie zdziałał.
Pozdrawiam.