Mikrofon do komputera - szukam konretnego

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 15:58:02 MET

Witam.
Mając doświadczenia z różnymi mikrofonami i z zestawem słuchawkowym do
telefonu na BT, stwierdziłem, że mi najbardziej przydałby się jakiś
mały, najlepiej stojący mikrofon, ale przyzwoitej jakości. Mam też już
dość kabli. Czy są mikrofony biurkowe, stojące, z własną podstawką,
łączące się po BT i działające na własnym zasilaniu (AA, lub AAA)?
Może coś lepszego polecicie?
Generalnie słuchawka BT byłaby ok, ale:
- mam obawy co do płatności kartą, raz zapłaciłem przelewem, ale przelew
okazał się niemalże droższy od opłaty za program
- często po mojej stronie podczas rozmowy są 2 osoby i jednak wygodniej
jest, kiedy używa się głośnika i mikrofonu stojącego niż słuchawek.

Pozdrawiam,
Paweł W.

pawelek_79
poczta.onet.pl